piątek, 22 marca 2019

Wielkanoc

Wielkanocne koszyczki i kurczaczki


Po zeszłorocznym zmasowanym ataku królików kiermaszowych u mnie, obiecałam sobie w tym roku, że koniec z królikami. Trzeba urozmaicić jakimiś kurczakami.
Jednak internety mają gdzieś moje postanowienia.
Zawsze mnie czymś fajnym zaatakują ;)


Na facebookowej grupie tematycznej Sznóruffka (pisownia zamierzona i celowa) 
wypatrzyłam zajefajne koszyczki, idealne do postawienia na świątecznym stole do ozdoby.
Idealny pomysł na wykorzystanie zalegających starych zapasów sznurka. 
Spagetti też się przyda :D
Fajnie się komponuje ze sznurkiem, tworząc ciekawe połączenie faktur.
A z resztek fajne połączenia kolorystyczne zawsze wychodzą ;)


Kurczaki oczywiście też zrobiłam, po przeglądnięciu internetów, trafiłam na te słodziaki od Vendulka Maderska. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz