sobota, 17 czerwca 2017

Pimpuś Sadełko

Pimpuś Sadełko
22 cm


Dlaczego Pimpuś to Pimpuś?
Bo ma najcudowniejszy okrąglutki brzucio na świecie ;)
Zakochałam się w tym misiu od pierwszego wejrzenia i musiałam go zrobić :D
Chodzi mi po głowie jeszcze druga wersja kolorystyczna z inną czapeczką, tylko muszę zakupić włóczkę (damn! cała szafa włóczek a mnie tego jednego koloru brakuje :D jak zwykle zresztą )


Pimpusiowa czapeczka jest zdejmowana, jednak Pimpuś tak bardzo ją kocha, że niechętnie bez niej pozuje ;)




Edit: 
Jest i Miętusek :D 
Niestety Miętusek musi trochę zaczekać na swoją czapkę, ale wiecie jak to jest z rodzeństwem..
Nie wiem czy ja to jego czekanie przetrymam ;)


Miętusek ma już swoją czapkę i (chyba) nie będzie zabierał Pimpusiowi ;) 
Mogą teraz zacnie (i grzecznie) zdobić kominek mój ;)


Włóczki:
Pimpuś alize cotton gold
Miętusek basic cotton , czapka alize softy

pattern Little Owl's Hut


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz