środa, 16 września 2015

Krissie Care Bear

Zwykle kiedy przychodzi mi pracować z czarną włóczką, robię dwa projekty równocześnie. Czarną włóczką w dzień a wieczorami z powodu słabego oświetlenia zasuwam z jaśniejszymi włóczkami.
Tym razem zamiast kontynuować firankę dla córki, wykorzystałam czas na zrobienie prezentu powitalnego dla nowego członka naszej sporej rodzinki. 

Misio mam nadzieję okaże się wspaniałym kompanem nocnych marzeń i dziennych przygód.

25 cm na siedząco
31 cm z nóżkami

100% bawełna organiczna Cottonwood
wypełnienie
bezpieczne oczka
aplikacja księżyc z gwiazdką na białym tle wykonałam z jarn art jeans (bawełna 55% akryl 45%)



Misiowaty Jegomość jest bardzo podobny do projektów Lalylala. Wliczając w to nawet nazwę projektu. Jednak swój urok ma nieodparty ;)

Ogonek również posiada, jednak nie uchwyciłam go na zdjęciach.






 wzór MyKrissieDolls

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz