poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Koszyk muszla

 Muszla 

koszyk ze sznurka bawełnianego plecionego 3 mm

dlugość koszyka 30 cm



Długa lista planów rękodzielniczych powiększa się z tygodnia na tydzień ;)
Jak nie przez zło powszechnie znane jako pinterest to przez zakupy włóczek i sznurków ;)
W zeszłym roku tę studnię bez dna udało mi się pomniejszyć o kolejną pozycję.

Tym razem dorwałam w swe ręce wzór na koszyk w kształcie spiralnej muszli.
Taki optymalny, jak na mój gust, rozmiar wyszedł ze sznurka 3 mm (ja do tego rozmiaru sznurka używam szydełka w rozmiarze H 5mm).
wzór dostępny na yt https://www.youtube.com/watch?v=7cK5pqTRbQ8 po angielsku

Ciekawostka dla początkujących: 
używałam sznurków kilku firm do tych muszelek, ze sznurka z rdzeniem (np. kamalinka od kamart.net? wychodził kształtniejszy a co za tym idzie sztywniejszy, niż ze sznurka bez rdzenia (np Yarn Art)


Jak się ogarnę z zaplanowanymi rzeczami, zrobię dla porównania koszyk ze sznurka 5 mm. 



1 komentarz: