poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Sposób na żółwia :)

 Żółw 28 cm





Bywają chwile w moim artystycznym życiu, kiedy kreatywność wchodzi na wierzę Eiffla i krzyczy:
Ja? Ja nie dam rady? No to patrz :D

Na etsy wyczaiłam wzór na słodkiego żółwia ze zdejmowaną skorupką, autorstwa Toys Need.
Wrzuciłam w ulubione z zamiarem wydziergania gdzieś w okolicach grudnia. 
Kiedy wpadło mi zamówienie na takiego żółwika. Po głębszej analizie wzoru i mojego sposobu dziergania doszłam do wniosku, że żółwik wyszedł by ok 15 cm. 
Taka kruszynka z ogromną skorupą wyglądałaby komicznie ;) 


Scrollując swój insta w te i nazad wpadłam na pomysł, że po drobnych modyfikacjach (zmiana kształtu podeszwy stopy i wymodelowanie głowy) najlepszym wzorem na żółwia będzie Panda od My Krissie Dolls.
Jak Wam się podoba efekt końcowy?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz