wtorek, 1 sierpnia 2017

Koc a'la tęczowy

 Koc 100% bawełna
włóczka alize bella


Ja kontra szydełkowe wyzwania na grupach facebookowych.. Historia prawdziwa.
W sumie to rzadko biorę udział w takich wyzwaniach, z prostej  przyczyny. Albo mam już na szydełku czy drutach kilka projektów, albo są dla mnie mało interesujące ;)
Tym razem od strzała zapaliłam się do roboty :D 
Przy rozważaniu możliwości co miało by być wyzwaniem ( padła też w propozycjach chusta drutowa którą przy okazji machnęłam i jest kilka postów niżej), jakbym dostała strzałą amora rozważane kolory nie dały mi spokoju :D kocham takie połączenia tęczowych odcieni z bielą :D


No i motywacja druga :D córka marudziła, że nie chce czekać w kolejce długo na swój koc temperaturowy :D a kapeczkę do czekania ma bo jest ostatnia w kolejce ;) 



I chcąc jeszcze bardziej córcię uszczęśliwić zawiązałam piękną kokardę... którą po obejrzeniu koca kazała sobie zawiązać spowrotem :D




wzór na elementy nazywa się solid granny square ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz