wtorek, 13 czerwca 2017

Poszewka Zumba

Poszewka Zumba
40x40 cm


Zumbowego szaleństwa ciąg dalszy :D 
https://www.youtube.com/watch?v=81Mw7Z9AOkw&index=86&list=PL58EB6FE8B1D362F4

Zumbową poszeweczkę wykonałam szydełkiem ( nooo to żem strzeliła wyjaśnienie ;) ) 
Metodą od kąta do kąta czyli po naszemu szydełkowemu corner to corner (c2c w skrócie, ale wpisanie tego skrótu w google bez słowa crochet czy szydeło skutkuje często wyświetleniem się jakiś hieroglifów z innej dziedziny ;) )


Guziole i guziaczki uwielbiam, więc kiedy tylko mam projekt ich wymagający, jestem w niebowzięta ;)


Do c2c bardzo dobrze pasują wzroy haftu krzyżykowego. Na zumbowe logo mimo, iż udało mi się znaleźć takowy wzorek, i tak musiałam go rozrysować do odpowiedniego dla mnie i tej poduszki rozmiaru :)


hmmm szalona ja rozmyślam nad zumbowym kocykiem :D 
nad uleczalnością uzależnień można dywagować lub udać się...... do najbliższej pasmanterii <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz