poniedziałek, 15 lutego 2016

Poduszka Spyro Skylanders

24 cm * 24 cm
włóczka bawełna 55% akryl 45%
wkład z bawełnianego materiału z wypełnieniem z kulki silikonowej





   Kiedy walentykowe szaleństwo opanowuje social media i sklepy i część świętujących u mnie trwa zakończenie sezonu świąteczno-urodzinowego  ;) mimo, że jeszcze po drodze Wielkanoc ;)
   Na urodziny mój starszak zamarzył o Spyro ze Skylanders. 
Przeszukując czeluście internetów, postanowiłam upiec dwie pieczenie na jednym ogniu ;)
Od jakiegoś czasu rozmyślałam nad metodą szydełkowania C2C (corner to corner). 
    Wydawała mi się niezwykle skomplikowana do momentu kiedy jednak się przełamałam i poszło szydełko w ruch. 
Jedyną wadą jaka w tej metodzie jest to ilość nitek do chowania przy zmianie kolorów ;)
  Do środka uszyłam wkład z materiału, który wypchałam kulką silikonową. Wkładu nie da się wyciągać, prać należy całość.
   Wykorzystałam grafikę z haftu krzyżykowego.

Jak wam się podoba?

Wspaniałego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz