wtorek, 17 listopada 2015

Yoda

Niech moc będzie z Wami :D

Jak się miewacie w te pochmurne dni?
Mnie wena nie opuszcza ;)
A sezon przedświąteczny w pełni :D

Do kolekcji Gwiezdnych Wojen na moim blogu dołącza Yoda.

22 cm
bawełna 55% akryl 45%
wypełnienie
oczy z filcu





Do jego stworzenia wykorzystałam wzór ze strony https://shedko247.wordpress.com/2012/02/06/yoda/  Jedyny tak efektowny projekt jaki udało mi się wygrzebać w czeluściach internetowych ;) Nie mogłam wykorzystać tych ptostszych bez zmarszczek i tych wszystkich szczegółów. Były zbyt proste ;)
Jako, że opis na stronce to tylko poszczególne części bez informacji jak co połączyć to trzeba było wysilić szare komórki. Na szczęście do zrobienia twarzy jest na stronie dostępny filmik instruktażowy.



Włosy zrobiłam z kulki silikonowej która zwykle służy mi do wypełniania zabawek :D




A na rozweselenie i rozruszanie w te pochmurne dni mam dla was pioseneczkę :D
https://youtu.be/IueASDp61bc

ooo kapeczkę się późno zrobiło.. trzeba by iść spać, lub dziergać :D
Machnę jeszcze ze 3 rządki, robię znów coś świerzego, czego jeszcze u mnie nie było, a w kolejce czeka jedna taka co mi w brzuchu dziurę wierci ;)

Wspaniałego dnia :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz