czwartek, 5 listopada 2015

Kolorowa Panienka

Rada the Rat

28 cm

bawełna 55% akryl 45% (yarn art jeans)
wypełnienie akrylowe miękkie (atestowane)



Wpadłam jak śliwka w kompot. A wszystko przez tą Szczurkową Panią :D
Wpadła mi w oko na pintpreście (tutaj >> mysiaac << mój profil jabyście chcieli ;) ) już jakiś czas temu. 

W bardzo letnich kolorach z pięknym kwiatuszkiem na czapeczce.

I tak się nad nią zasiedziałam, wczoraj już niemal na finiszu. Dzisiaj wstałam przed kurami (i co najważniejsze przed moimi bąblami) żeby wykończyć. 
I jak wam się podoba? 





Kocurra nasza musiała przeprowadzić kontrolę BHP sesji zdjęciowej ;)



PS. Justyna odpisałam na Twojego maila ale nie doszedł, nie wiem czy z adresem coś nie tak było czy jak. Więc piszę tu.
 Dzięki serdeczne za komplement :D Cieszę się, że podobają Ci się moje prace.
 Co do włóczek to zarówno Yarn art Jeans jak i Cottonwood idealnie się sprawdzają przy intensywnym użytkowaniu przez dzieci, nie mechaci się. Moje dzieciaki wytestowały na wszelakie sposoby, łącznie z psem porywającym młodszemu synowi Hulka ;)



Edit: i w wersji nieco ciemniejszej. Na powitanie przedszkola dla sympatycznej Ani :)







pattern by lalylala handmade


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz