niedziela, 6 września 2015

Zgredek z Harrego Pottera



Jeszcze nigdy żaden czarodziej nie zaprosił Zgredka, żeby usiadł... jak równy z równym...
—Zgredek z pierwszą wizytą u Harry'ego

Tako siada Zgredek i u mnie na blogu, jak równy z równym. 
Zaproszony przez pewnego bardzo sympatycznego chłopca.

Historię Zgredka możecie przeczytać tutaj

Zgredek jak to skrzat jest mały, ma 21 cm. 
Wiecznie smutne oczy, i rączki chętne do pomocy. 
Włóczka bawełna 55% akryl 45%
Wypełnienie kulka silikonowa (wata specjalna do wypełniania poduszek, zabawek itp)
Bezpieczne oczy 




Smutnemu Zgredkowi i pogoda dzisiaj smutna towarzyszy, Choć ja się cieszę, że pada bo już wszystko dookoła zaczynało usychać, to do zdjęć pogoda przydałaby się lepsza nieco ;)
Także, dzięki tej pogodzie, niektórym z Was może się wydawać, że kubraczek jest fioletowy (przypomniała mi się historia sukienki, której kolor zależał od tego w jakim świetle było zrobione zdjęcie), w rzeczywistości kubraczek jest biały, zrobiony z bardzo milutkiej cieńkiej włóczki Nubuk.





Edit: Kolejne Zgredki miałam okazję zrobić jeszcze przed końcem wakacji :) dużo się dzieje więc zdjęcia z małym opóźnieniem Wam wrzucam :)











Wzór Craftspiration 







4 komentarze:

  1. Cudny Zgredek! Właśnie go dziergam. Nie wiem czy dam radę, bo kupiłam na Etsy schemat w języku angielskim i mam małe kłopoty z rozszyfrowaniem np uszów i nóg :) Mam pytanie. Czy oczka u Ciebie mają 18 mm?
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heyka. Też się za pierwszym razem namęczyłam z nogami i uszami :D
      Ja użyłam oczek 13 mm ale użyłam włóczki yarn art jeans. Przy włóczce innej grubości trzeba będzie dopasować wielkość oczu ;)

      Usuń
  2. No właśnie...dziergam z Alize Lanagold. Jest grubsza od yarn art jeans. Nie wiem, czy znajdę gdzieś większe oczka. Chyba zmienię włóczkę na jeans, bo mam w zapasie sporo oczek 13 mm :) Dziękuję za info i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudoo,kochane podpowiedzieć gdzie znajdę schemat na zgredka

    OdpowiedzUsuń