niedziela, 27 września 2015

Lalaloopsy TinkerBell

Lalaloopsy Dzwoneczek (TinkerBell) 

Chodziło za mną zrobienie kolejnej Lalaloopsy od bardzo długiego czasu. 
Schemat znalazłam na blogu Sheila Amigurumi. Kapkę jednak zwęziłam ręce, bo jakoś mi z oryginału przypominają ręce pakera a nie delikatnego Dzwoneczka ;)

24 cm

Ciało i głowa yarn art jeans (skrzydełka również)
Włosy Himalaya Mercan
Sukienka i buty z yarn art cottonsoft



Robiąc liście do czapeczki Truskawkowej Lalylala wpadłam na pomysł wykorzystania ich do sukienki w którymś z przyszłych projektów. Nadarzyła się idealna okazja. Bo jakby to było gdyby Dzwoneczek miał zwykłą prostą sukienkę bez listków? 
Małe proste listki też jakoś do mnie nie przemawiały. 
Takie listki najczęściej spotkać można w koronkach irlandzkich, 



Mimo, że oryginalny Dzwoneczek nie ma ozdób na włosach, zaszalałam i moja wersja ma gwiazdkową spneczkę ;)

Na skrzydełka wykorzystałam schemat na prostego motylka szydełkowego, na którego instruktaż znajdziecie tutaj.

I jak wam się podoba?

Wspaniałego dnia :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz